csütörtök, január 05, 2012

Nagy nap! Frissítve!


Állítólag ma szülök, de a héten biztosan. Még nem érzem. Folyamatosan fáj a hasam, de nem komolyan és aludni is tudtam az éjjel. Ám tegnap éjjel nem. Egész éjjel fájt, szúrt a hasam és össze-vissza (4,6,8,10,7) percenként még jobban fájt és bekeményedett. Tudtam, hogy nem igazi fájások, de nagyon rossz volt és nem tudtam mit kéne tenni, kit kéne hívni... Ezekről a brutál jóslófájásokról senki második babás nem mesélt!!! Igaz megint nyílt a méhszáj, úgyhogy haszna is volt, cserébe nem aludtunk. Zalán sem. Ráadásul rátört a fészekrakó ösztön és éjjel 2-kor a tesó ágyát takarította, mert szerinte koszos és büdös volt. Másnap előadta a bölcsiben is, ahol meg azt hitték, hogy éjjel hoztuk le a padlásról a kiságyat ijedtünkben :D

Már töltöttem le a telefonomra összehúzódás mérő alkalmazást. :) Bezony, akár e-mailben el tudom küldeni a riportot, hogy aztán bárki lájkolhassa a kontrakcióimat... csuda hasznos :)

Frissítések

8:00 Nem kiabálnám el, de már be is kellett vetnem a csuda contraction timert és 10 perc a különbség. Enyhe és keményedés. Pont, mint Zalánnal. De ha úgy lesz, akkor ez pár órán belül 5 percesbe fog átcsapni.

9:15 Erősebbek és 10 percesek. Áttértem a profibbnak tűnő összehúzódás mérő alkalmazásra :) , főztem málnalevél teát, elővettem a homeos bogyókat és hívtam Viktort is, hogy jobb lenne, ha picit itthonról dolgozna. 

10:30 Na most nem tudom mi van, mert határozottan szétterjedős fájások, tompák ugyan, de masszívan keményedik, viszont 1-1 kimaradt és amikor újrakezdte 13-14 perces lett. Igaz 7. percnél egy kis keményedéssel. Lezuhanyozom azért.

11:20 Zuhanynál kicsit kihagyott. Nem merek kádba ülni. Azóta viszont végre megjöttek a fájások is. Viktor meg röhög rajtam, hogy nyugodtan ücsörögve olyat bírok mondani, hogy most már azért majd szétszakad a derekam. Pedig tényleg!

12:30 Beszéltem a szülésznővel, szerinte még várjunk egy kicsit rendszeresebbekre. Most elkezdett 6-7 perces lenni. Meddig várjunk? Valamiért irtózom attól, hogy elfolyjon a magzatvíz, de talán egyértelműbb lenne.
És igen! 2012. január 5-én, 21:05 perckor Zoárd a maga 3050 grammjával és 50 centijével 4 tagúra, kb.: 177 kg-ra és 5 méterre növelte családunkat. Ma (10-én) végre hazajöhettünk.

És a fogadtatás
zeneszóval
mi mással?
Éppen szoptattam, a végén azt mondja neki: iszogassál még. :)


14 megjegyzés:

  1. Izgalmas, drukkolunk nagyon!!! :) És várjuk a frissítéseket!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. 1 kád forró fürdő... Ha elmúlik, jósló. Nekem el nem múlt Benedeknél teljesen, de amíg fürödtem, picit ritkult, rendszertelenebb lett (mondjuk én 5 percesekkel kezdtem), aztán kiszálltam, 10 perc múlva már gyenge, de derékbe sajgós fájást éreztem... :) Akkor már biztos voltam a dologban.
    drukk! :)

    VálaszTörlés
  3. Nyitott méhszájjal én már nem igazán mehetek kádba, de zuhanyoztam. Nem tudom eldönteni, mert keményedik rendszeresen, de nem fáj, vagy elég enyhén, az igaz, hogy az derékba sajgós...

    VálaszTörlés
  4. Nekem nyitott méhszájjal is azt mondta a szülésznő, hogy üljek be nyugodtan, ilyenkor már mindegy (2 ujjnyira voltam nyitva). De ha derékba sajgós, akkor ez AZ Dia!!!

    VálaszTörlés
  5. Hát figyi, ez így is-úgy is AZ! :D Függetlenül a magzatvíztől. Ha magamból indulok ki, nem tudom, mennyi idő alatt vagytok benn a kórházban, de nem várnék túl sokat. Nekem a burokrepesztés után nagyon hamar ment minden... :) Meg fájásokkal kocsikázni én uuuuuuuuuuuuutáltam!!! (Pedig 2 fájásnyira lakunk a kórháztól (de hülyén hangzik a távolságok fájásban mérése... :D), a 3-nál már parkoltunk... :DDD

    VálaszTörlés
  6. Az a baj, hogy nem fáj olyan észveszejtően, összegörnyedősen, bár Zalánnal sem fájt annyira. Szóval nézek itt ki a fejemből, de tény, hogy nekünk kell cirka háromnegyed óra, mire bérünk.

    VálaszTörlés
  7. Wow!
    Nekem nem volt jóslóm igazán, se elsőnél, se másodiknál, és én a helyedben már régesrég rettegve a kórházba rohantam volna :D
    Derekamba se sajgott soha.
    Hajrááá!!

    VálaszTörlés
  8. Szívből gratulálok a legifjabb családtag érkezéséhez!!!
    Isten hozta Zoárdot!
    Csupa jót, sok pihenést, sok alvást kívánok!

    VálaszTörlés
  9. De jó kis riport, még így utólag olvasva is :-)
    Isten hozott, Zoárd baba!!!
    Zenélős Zalánt meg pusziljuk! :-)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok itt is, Isten hozott Zoárd! Izgultam értetek, nehogy későn menj be, de látom, annyira nem volt gyors a pici fiú...
    És ez aztán a fogadtatás! Iszogassál még :DDD

    VálaszTörlés
  11. Cukik vagytok!! :)
    Emellett még az jutott eszembe, hogy igen sokszor fogsz a közeljövőben úgy mondatot kezdeni, hogy "éppen szoptattam, amikor..." :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  12. Gratuklálunk az egész családnak! legyen sok örömötök a pici babában!

    VálaszTörlés
  13. Jaj, de jó, hogy van videó... el sem hiszem, hogy már kétgyermekes anyuka vagy... (hüpp....)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails