vasárnap, október 24, 2010

Komlóska - Útinapló nagyon sok képpel

2010.10.12 Kedd - Odafelé

Reggel egészen hamar összekaptuk magunkat, mert Zalán már nagyon be volt zsongva, hogy elindult a jijándujás és legalább annyira mi is. Elindultunk. Először Miskolcon álltunk meg. Újra megtanultam valamit. Nevezetesen, hogy az ember fia, lánya micsoda boldog hévvel veti bele magát az éppen felújítása kellős közepén lévő Miskolc kellős közepébe, ha gyerekkel érkezik. Hiszen van markoló, sóder kupac, falatozó munkásbácsik, galambok (akik nézegetése, kergetése eltérítette a munkásbácsiktól kunyerálástól). Továbbá meg lehet nézni minden valamire való kulcslyukat, alagsori ablakot, virágot, kirakati babákat. A legjobb az volt, amikor értetlenül halandzsázott a harisnyás kirakat előtt és csak az hallatszott ki "láb". :) Sztem nem értette miért van az a sok csakláb ott.

bádi, aki csak áll ott
Zalán meg bámulja

ilyen is volt
de inkább ilyen :) szeparáció és én szorongok
Megérkeztünk és azonnal kisautó és hintaló fogadta az apró vendéget a recepción.

A szobánk a babaággyal. A repkedő, zenélő macikat Zalán egy mozdulattal szétszedte. Ez már nem az ő világa :)

Utána udvari motorozás és játszóházazás következett.

Majd vacsi és az első alvás.  Az alvások egészen jól alakultak, attól eltekintve, hogy éjszaka néha felébredt és sorra vette a szobában ill. az ágyában lévőket, plussz az élményeket. Apa, anya, Elmo, nyui, ááá (cica), mmmommo (motor, de ezt úgy mondja, hogy közben hangutánozza is), tattoo (traktok, mindenhol volt)

2010.10.13 Szerda - nagy jijándujás

Sárospatakot, a Füzéri várat és Pálházán a kisvasútat vettük célba. Közben volt sok szántóföld és sok traktor. Íme:

ilyen a buszmegálló Komlóskán, először azt hittük virágos, zöldséges, gyerekeknek kisház.

Kicsi ember, nagy akarat
csacsi a kalodában

lefelé már könnyebb
vonaton falatozás

olvasgatás

Cica

akivel világgá ment
2010.10.14 Csütörtök - Nyíregyháza

Az állatkert. Fantasztikus volt, láttunk fóka show-t, voltunk az ócenáriumban, beszélgettünk papagájjal és volt motor is és kis mozdony és még millió más 100forintos járgány, állat. Ezek jó érzékkel a bejárathoz vannak elhelyezve, hogy a gyermek ott lecövekeljen és óriási hisztit csapjon, amikor próbáljuk rábeszélni, hogy menjünk előbb állatot nézni, mert ez egy állatkert, nem pedig boxutca. Közben csúnya (vagy paranoiás vagyok) tekintetek innen-onnan, pedig tutira ők rakták oda a hülye játékaikat, aztán meg még az én gyerkőcöm a hisztis, hát naná.
szejet
eper
vonaji :)
halacskák

és végre a motorozás
Ez aztán az easy rider öcsém!
2010.10.15 Péntek - Boldogkőváralja és Sárospatak

Sztem a legszebb és legjobb állapotban lévő vár, amit valaha láttam. Volt benne kiállítás, modern fotók, őskori leletek, muhi csata makett és láttam I. Szent Istvánunkról idős kori képet, sztem ezt még korábban soha sehol. Meg sem ismertem, csak a koronája volt a régi. A várban is nehéz volt a terep, de Zalán napról napra ügyesebb volt. Adtunk az egyensúly érzékének és az esni tanulásának az biztos, ezt is kipipáltuk. :)

elmentek még jobban jijánduji
végig engem hiányolt és így szaladt oda :)

A vár után nagy autókázás, alvás és megérkeztünk a  sárospataki termálba, ahol Zalán elbűvölte a szlovák turistákat az úszótudományával, fejeseivel, sőt néha  megkaparintották és játszottak vele.

2010.10.16 Szombat - Komlóska

Elérkezett a nap, hogy szemügyre vegyük, hol is vagyunk. Felmentünk a komlóskai Solymos várába, ami csak egy nagy kőhalom, de most kezdik újra építeni. Nagyon meredek és le a kalappal apa előtt, aki már napok óta hurcibálja fel a nyakában Zalánt a magasabbnál magasabb, meredekebbnél meredekebb várakba. Igaz rágyúrt, mert korábbi hetekben ki-ki ugrott a Tátrába túrázni 2500 méteres magasságokba és ez nem vicc.
panzió

"már megint jijándujunk?" mondja unottan :)

kőhalom, de nagyon szép a kilátás
árnyék után futkosás és árnyék elől futkosás ez most nagyon móka

Ebéd után Zalánt aludni letesz, beveti magát kettesben a szaunába. 1 óra múlva szobába leoson és még 1,5 órát alszik. Szuper volt! Délután kisebbnek motorozás, hinta, labdaszedés. Nagyobbaknak pingpong, tollas, hintaágy.
na ez a boxutca :)

Estére érkezett sok kisvendég hétvégére, úgyhogy óriási játékot csaptak lent az étterembe. Sajnos erről nincs kép, mert soha nem vittem oda fotómasinát. Este a polgármesterrel, barátaival és az új vendégekkel borozgattunk és világmegváltottunk.

2010.10.17 Vasárnap - még Komlóska és hazafelé

Orbitális hiszti és nyavajgás társaságában megtekintettük Komlóska kis házait. A lakosok (összesen 300-an vannak) pedig minket, hogy mibajaagyereknek? Végül kiderült, hogy szagtalan kaki csípte a hátsóját. :( Ebéd után indulás haza.

Szép volt, jó volt, még visszamegyünk.

1. Gyönyörű helyeken jártatok, meg is jegyzem magamnak! Szuperek a képek! Én imádom ha sok kép van egy posztban. :D

2. Szuper lehetett ennyit jijándujni! :-D Örülök hogy ilyen jól éreztétek Magatokat! És még szuperebb hogy ennyi kép van! Klasszak nagyon, tündéri Zalán, Apa nyakában is nagyon édes, meg az unott pofi is, de a legcukibb mikor Anya felé rohan! :-)

3. De szuper kirándulás lehetett! Zalán imádni való, amikor lefelé száguld, meg kell zabálni! Meg az árnyékos képet kell kiemelnem, az valami zseniális!

4. Mennyire klassz tényleg, hogy sok-sok képet hoztál, élvezet nézegetni. Látszik, valóban jól éreztétek Magatokat, pihentetek, igaz aktívan.:-) Kedvenc képem Zalán a cicát nézi egészen közelről...nagyon édes! :-)
    A másik pedig, mikor anya felé szalad, az a mosoly mindent elmond.
    Szép helyeken jártatok, én is megjegyzem. A szállás is tetszik, a szoba is, az ágy mögötti tapéta jól néz ki. A sok játék pedig külön jó lehetett.